Avatar

Inca sunt aici, testand din greu wordpress-ul… poate incepe sa-mi placa.

Dar despre ce vreau sa scriu, am vrut sa-mi setez un avatar, o imagine care sa apara langa posturile mele… si ce credeti, nu am reusit… inca.

Dar am vazut la alti blogeri (mai luminati) ca se poate, asa ca perseverez, dar daca cineva ma poate scutii de chin, asi fi recunoscator!

~ de geoduru pe Mai 9, 2007.

3 răspunsuri to “Avatar”

  1. vad ca ai reusit. cum ai facut? eu inca nu stiu 😐

    • Pe vremea aia eram novice 😀 in ale WordPress-ului, acum sunt cel putin novice senior.

      In conturile deschise la WordPress.com se poate crea un avatar direct din profilul de utilizator, insa mai simplu este sa creezi un cont pe http://en.gravatar.com/. Acolo poti uploada poza ce va fi avatar asociata cu o adresa de email… si ca prin minune, pe blodul tau, daca in profilul tau ai acelasi email, vei avea si poza asociata afisata in dreptul comentariilor.

      Daca Doamne fereste nu merge, verifica setarile blogului la submeniul Discutii sau in engleza Comments.

      Bafta!

  2. Multumesc. 🙂

Lasă un răspuns

 
