Indoieli

Prima indoiala: sa continui sau sa las balta acest blog care a fost creat demonstrativ? ma mai gandesc, pana una alta testez wordpress-ul asa ca mi-am gasit motiv si solutie la indoiala.

A doua indoiala… sa scriu in engleza sau in romana? .. .nu m-am hotarat asa ca voi scrie cum imi vine la mana! … ca de e blogul meu!

In curand voi povesti de ce sunt asa de „DUR”

~ de geoduru pe Mai 9, 2007.

2 răspunsuri to “Indoieli”

  1. Eu zic sa continui… altfel cum poti sa mai fii dur? Hai ca incercam amandoi!

  2. incercam amandoi sa ce? sa fim duri?

Lasă un răspuns

 
