Quick install

Mamica si bebe
Azi am fost foarte Dur … am instalat asa dintr-un foc un wordpress pe un domeniu special pe care il voi comunica la momentul potrivit. Chiar mi-a placut sa instalez in sfarsit un programel care nu are decat doi pasi, nici nu te apuci bine de instalare si ai terminat. In plus imi place simtzul fin al umorului celor care au realizat acest wizard de instalare… Pentru cine nu intzelege, sa se apuce sa instaleze un worpress 😉

In plus, vreau sa aduc un pic de culoare peste negrul Dur al acestui blog si incep sa pun de acum si cateva poze dupa sufletul meu din momentul in care ma storc de vorbe!

~ de geoduru pe Mai 10, 2007.

Un răspuns to “Quick install”

  1. Abia astept sa vad. Sa ma inveti si pe mine 🙂

Lasă un răspuns

 
