DA sau NU

Bucharest Ring

Titlul este pentru ce va fi maine, in rest nu mai comentez nimic, aproape caa mi-e sila.

In rest mai mult ma intereseaza circuitul de formula 3 din jurul casei poporului. Am auzit azi motoarele cum urlau in cursul antrenamentelor. Am fost aproape de circuit la doar 200m insa nu am simtit nici un imbold sa casc si eu putin gura, asa ca mi-am vazut de treaba ramanand doar cu senzatia auditiva.

Observ ca din ce in ce o raresc cu scrisul, oare cat va mai dura chestia asta? Sunt nerabdator sa aflu! Circuitul Bucharest Ring

~ de geoduru pe Mai 18, 2007.

2 răspunsuri to “DA sau NU”

  1. Te-am lasat un pic singur, si uite ce faci, te dai batut…

  2. Nu ma dau batut ca sunt un dur, asa, e apropae o promisiune ca mi-a citit mie cineva in stele :))

Lasă un răspuns

 
