Am ales INTELLIGENCE2DAY

intelligence2day logo

intelligence2day logo

In continuarea postului anterior, unde va propuneam 4 variante de logo pentru serviciul pe care il voi lansa online incepand cu 11 septembrie, am ales si am facut o schimbare de nume pentru brand:

Intelligence2day urma sa fie un serviciu superior, un upgrade pentru intranet2day, insa ne-am dat seama (cu ajutorul colegilor de la Comintell Suedia) ca nu reusim decat sa inducem confuzie in randul clientilor nostrii, asa ca am simplificat lucrurile.

Va astept asadar pe pagina evenimentului (aici) pentru a va inregistra si a veni la lansarea serviciului unde va voi oferi mai multe detalii. Am doar 50 de locuri gratuite la Marriott, sala Oradea si tot atatea conturi de testare a serviciului pana la 1 ianuarie de asemenea gratuit. Evenimentul incepe la ora 10:00 par puteti veni incepand cu ora 09:30 ca saveti timp sa savurati o cafea sau un ceai asa cum numai la Marriott se gasesc 😉

Va astept cu drag!

~ de geoduru pe Septembrie 6, 2008.

Un răspuns to “Am ales INTELLIGENCE2DAY”

  1. Nice layout!

Lasă un răspuns

 
